Конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-бухгалтера Балаклійської міської ради

Поділитись у соцмережах

Опубліковано 22 листопада 2019 року

Балаклійська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-бухгалтера Балаклійської міської ради із зазначенням типових професійно-кваліфікаційних вимог.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Балаклійської міської ради такі документи :
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленим законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
- згоду на збір та обробку персональних даних;
- заповнену особову картку форми П 2-ДС, затвердженої Наказом Міністерства статистики України від 26.12.1995 р. за № 343;
- дві фотографії розміром 4 х 6 см ;
- копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
- копію першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта громадянина України;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

- освіта вища за відповідним освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або відповідно магістра, відповідного професійного спрямування;
- стаж роботи на державній службі або служби в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років;
- знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, складання фінансової та бюджетної звітності, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;
- обов’язкове досконале володіння державною мовою.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається керуючою справами виконкому.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень ведення бухгалтерського обліку, звітності виконавчого комітету Балаклійської міської ради.
До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу опублікування оголошення в газеті “Вісті Балаклійщини” (22 листопада 2019 року).

Поиск

2737176
Сьогодні
Учора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Всього
84
55
1200
1956
14997
8929
2737176

Forecast Today
72

9.41%
29.25%
5.62%
1.44%
0.26%
54.02%
Online (15 minutes ago):16
16 guests
no members

Your IP:44.192.79.149