Конкурс на заміщення вакантних посад

Поділитись у соцмережах

Опубліковано 25 січня 2019 року
1.Балаклійська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- головний спеціаліст апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради - 1 вакансія;
- головний спеціаліст відділу з питань реєстрації місця проживання апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради - 1 вакансія із зазначенням типових професійно-кваліфікаційних вимог.
Основні вимоги до кандидатів:
-     громадянство України;
- обов’язкове знання державної мови;
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи на державній службі або служби в органах місцевого самоврядування за фахом не менш п’яти років;
- знання законів, інших актів законодавства з питань реєстрації місця проживання та досвід розробки кошторисів і роботи з кошторисними програмами (для посади головного спеціаліста апарату виконкому), основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: м. Балаклія, вул. Центральна, 16, тел. 2-07-17


До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Балаклійської міської ради, такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК;

- автобіографія;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

- швидкозшивач.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень за посадою.

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня виходу опублікування оголошення в газеті “Вісті Балаклійщини” (25 січня 2019 року).
за адресою:
м. Балаклія, вул. Центральна, 16, 2 поверх
довідки за телефоном 2-07-17

Поиск

2712066
Сьогодні
Учора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Всього
14
22
80
3504
9761
17635
2712066

Forecast Today
72

9.48%
29.39%
5.66%
1.46%
0.26%
53.75%
Online (15 minutes ago):4
4 guests
no members

Your IP:3.236.209.138