Поділитись у соцмережах

Шановні мешканці міста!

          15 травня 2017 року відбулась ХХІУ сесія Балаклійської міської ради, на якій були прийняті важливі рішення для мешканців міста. Були виділені кошти з міського бюджету для надання матеріальної допомоги громадянам міста постраждалим, внаслідок надзвичайної ситуації, яка виникла після пожежі на складах боєприпасів військової частини А 1352 23 березня 2017 року у розмірі 4,5 млн. грн. та з районного бюджету у розмірі 5 млн. грн.
          Також на сесії були затверджені списки постраждалих, внаслідок надзвичайної ситуації, яка виникла після пожежі на складах боєприпасів військової частини А 1352 23 березня 2017 року. Ці списки складались за зверненнями громадян на «гарячу лінію» та у письмовому вигляді. Але просимо не хвилюватись тих громадян, які не знайдуть себе у цих списках. На сесії було прийнято рішення, що Балаклійська міська рада у разі необхідності вносить відповідні зміни в списки постраждалих на сесіях Балаклійської міської ради .Ці списки будуть опубліковані на сайті Балаклійської міської ради, але згідно Закону України «Про захист персональних даних» будуть опубліковані тільки адреси постраждалих будинків .
          Також була затверджена Програма та Порядок надання державної допомоги у вигляді одноразових грошових адресних виплат громадянам м. Балаклія.

          Згідно цього Порядку громадяни письмово звертаються з заявою та переліком необхідних документів до Балаклійської міської ради (зразок заяви затверджений рішенням сесії) про надання матеріальної допомоги. Питання про надання державної допомоги, розглядається Комісією за наявності таких документів:
          - особистої заяви постраждалого громадянина (власника або співвласників нерухомого майна) про надання йому (його сім’ї) державної допомоги;
          - копії паспорту заявника або за його відсутності іншого документу, що посвідчує особу з пред’явленням оригіналу;
          -копії довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника або якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган – копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
          -актів обстеження (депутатського акту) та дефектних актів, що підтверджують завдані збитки;
          -правовстановлюючих документів на нерухоме майно;
          -довідка банківської установи про відкриття рахунку в банку;
          -документи, що підтверджують отримані суми страхового відшкодування (у разі відсутності договору страхування – пояснення заявника про причини не проведення страхування);
          -інші документи за бажанням заявника.
          Звертаємо увагу громадян, що при розгляді комісією розміру надання державної допомоги, будуть враховуватись всі види отриманої раніше допомоги (допомога благодійних фондів, допомога за місцем роботи, виконані роботи , надані будматеріали).

Балаклійський міський голова                                             Іван Столбовий

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Самое современное лечение грыж

Поиск

2498759
Сьогодні
Учора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Всього
162
115
1035
1025
6859
8497
2498759

Forecast Today
408

10.13%
30.14%
6.09%
1.58%
0.28%
51.79%
Online (15 minutes ago):22
22 guests
no members

Your IP:3.230.144.31