Заступник міського голови Попов Володимир Миколайович

Заступник Балаклійського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Попов Володимир Миколайович
1972 року народження.

Дві вищі освіти:

За першою – Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди. Спеціальність – біологія.
За другою - Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди.. Спеціальність – управління навчальним закладом.
Трудова діяльність:

З 1994 р. – 2000 р. – вчитель біології Міловської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
З 2000 р. – 2005 р. – директор Лозовеньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
З 2005 р. – 31.08.2016 р. – директор Балаклійської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. О.А. Тризни.
З жовтня 2016 року – заступник Балаклійського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Графік прийому громадян щовівторка з 09-00 год. до 13-00 год.
Телефон 2-07-18

 

Графік прийому громадян

Графік особистого прийому громадян

посадовими особами Балаклійської міської ради

 

 

№№ П.І.П. посадових осіб апарату міської ради Посада Дні прийому
1  Столбовий Іван Михайлович  міський голова  Другий та четвертий вівторок з 14-00 до 16-00 год.
2  Коновалова Олена Василівна  секретар міської ради  щочетверга з 09-00 год. до 17-00 год.
3  Будянський Максим Вікторович  перший заступник міського голови  щопонеділка з 09-00 год. до 13-00 год.
4  Попов Володимир Миколайович  заступник міського голови  щовівторка з 09-00 год. до 13-00 год.
5  Тяпаєв Вадим Валентинович  заступник міського голови  щочетверга з 09-00 год. до 13-00 год.
6  Махонько Ірина Володимирівна  керуюча справами виконавчого комітету  щосереди з 09-00 год. до 17-00 год.
7  Оленченко Юрій Васильович  начальник відділу з питань юридичного забезпечення, звернень громадян та контролю  понеділок - п'ятниця з 09-00 год. до 13-00 год.
8  Жарко Людмила Іванівна  Начальник відділу з питань реєстрації місця проживання громадян апарату виконавчого комітету  

понеділок - четвер
09:00 - 13:00

9  Яценко Володимир Володимирович  в.о. начальник управління ЖКГ, БтРІМ  понеділок - четвер 
09:00 - 13:00

 

Електронні звернення

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 35, ст.341)
Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Закону України "Про звернення громадян" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 47, ст. 256 із наступними змінами) такі зміни:
1. Статтю 5 викласти в такій редакції:

"Стаття 5. Вимоги до звернення

          Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
          Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
          Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.
Звернення може бути усним чи письмовим.
          Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
          У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
          Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
          Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги".

Поиск


Warning: Division by zero in /home/balmer/old.balakleyamer.gov.ua/modules/mod_zt_visitor_counter/helper.php on line 74
2737253
Сьогодні
Учора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Всього
31
130
1277
1956
15074
8929
2737253

9.41%
29.25%
5.62%
1.44%
0.26%
54.02%
Online (15 minutes ago):24
24 guests
no members

Your IP:44.192.79.149